اس ام اس عاشقانه
نوشته شده توسط : توحید

 

عشق رو نميشه با يه شاخه گل مقايسه کرد ولي ميشه عشق رو با يه شاخه گل اثبات کرد



حال من خيلي عجيبه دوست دارم پيشم بشيني/من نگاهت کنم و تو تو چشام عشقو ببيني
اولش گفتم يه حسه يا يه احترام ساده/اما بعد ديدم که عشقه آخه اندازش زياده



استاد کائنات که اين کارخانه ساخت ، مقصود عشق بود ، جهان را بهانه ساخت



فارسي : دوست دارم
انگليسي: i love you
عربي: احبك 
تركي: senis evar youroum
آلمان: ichie bed
بابا به چه زبوني ديگه بگم دوست دارم خوب دوست دارم ديگه



من عاشق آن ديده چشمان سياهم
بيهوده چه گويم که پريشان نگاهم
گر مستي چشمان سياه تو گناه است
من طالب آن مستي و خواهان گناهم



شاد باش که از شادي تو دل شادم / تا شادي ز غم هر دو جهان ازادم / زندگي من همه خوشحالي توست / بي وفايم که وفايت برود از يادم/ دوست دار شما



زندگي گريه ي مختصريست... مثل يک فنجان چاي... و کنارش عشق است... مثل يک حبه قند... زندگي را با عشق نوش جان بايد کرد



باغبان در را نبند من فرد گلچين نيستم، من اسير يک گلم دنبال هر گل نيستم



عشق کلامي از نور است که دستي نوراني آن را بر برگي از نور نگاشته است



کو طبيبي تا شکافد قلب خونين مرا/تا ببيند من نمردم عشق تو کشته مرا



براي دل من، من از تو آن مي طلبم
وز گمشده ي خويش نشان مي طلبم
سر هر مصرع را بردار و بخوان
هر چه شد من از تو آن مي طلبم



گل عشق تو هستم شبنمم باش
دلم دنياي زخمه مرهمم باش
ز درد بي كسي قلبم شكسته
تو شهر بي كسي ها همدمم باش

 

 


 

وقتي دلت تنگ شد ، وقتي چشمات تر شد ، وقتي ديگه نبود کسي ، اميد يا يه همنفسي ، بدون که هست اينجا کسي ، که تو واسش همه کسي . . .

 


 

تو مرا فرياد کن اي هم نفس / اين منم آواره ي فرياد تو
اين فضا با بوي تو آغشته است / آسمانم پر شده از ياد تو . . .



شوقي، که چو گل دل شکفاند، عشق است / ذهني، که رموز عشق داند، عشق است
مهري، که تو را از تو رهاند، عشق است / لطفي، که تو را بدو رساند، عشق است . . .





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: